Thursday 1 December 2011

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!


inilah produk yang terhangat di pasaran sekarang.


Ini 1st time aku join contest. Saja je try nasib. Seperti tajuk dan gambar yang terpampang di atas terpampang tuh.xtahan dowh.hahaha iya aku nak cite pasal produk miracle tab. Ada 3 produk utama iaitu Tab EX dan Tab XY, Tab Soap ( HOT SELLING) dan HD Glow Essence. Produk kecantikan ni datangnya daripada Korea. Untuk keterangan lanjut mengenai kelebihan produk ni dan cara penggunaan serta testimoni boleh lah tengok kat sini.




Berbalik pada tujuan asal entry ni aku nak cerita kenapa aku nak sangat produk ni. Yang sebenarnya aku dah beli pon Tab soap ngan HD Glow Essence ni. Baru je sampai tadi. Aku dah try pon. Memang best =). Tujuan aku join contest ni kalau menang aku nak bagi pada kakak sulung aku. Haa bertuah tak dapat adik cam aku. Hehehe.






My sis nak kahwin tahun depan. Dia ada la cerita dia tak berapa puas hati ngan kulit dia sekarang. Aku tengok pon agak bermasalah jugak la. Dah banyak produk die guna tapi setakat ni takde yang betol2 berkesan. Aku ada recommend produk ni kat dia tapi dia macam tak yakin sangat. Alang-alang dah ada contest ni aku join jela.






Kulit muka dia berjerawat dan berminyak. Kulit aku pula takde jerawat but a bit oily. So aku baru je try Tab Soap tu petang tadi. Nak cakap bagus sangat tak leh lagi la sebab baru guna sekali. Hehe nanti lepas beberapa hari aku buat review lagi. Jadinya kalau aku menang aku nak bagi pada kakak aku la. Nak tengok dia gembira dan bahagia pada majlis dia nanti. Sebab aku pun rasa hepi bila tengok orang yang aku sayang hepi. Kan2?? hehe. ok bye.

No comments:

Post a Comment