Saturday 2 July 2011

permulaan baru

bismillahirrahmanirrahim...

assalamualaikum...

dimulakan dengan bismillah. disudahi dengan alhamdulillah. eh xsudah lagi la. baru nak mule ni. serius wey serius. ok2. kite start balik.alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi,dengan izinNya aku mampu merealisasikan kewujudan blog ini. macam la susah sgt.org laen da bpuluh tahun buat. ko baru start?? hee...

tujuan blog ini aku wujudkan adalah untuk mengisi masa lapang yang kosong kalo da lapang 2 mmg la kosong kan. 


yang sebenarnya blog ini adalah luahan hati dan perasaan aku yang kadang2 tak mampu dizahirkan melalui kata2 yang dibicarakan oleh mulut. blog ini adalah pemangkin semangat baru untuk aku mulakan hidup baru.


mungkin ade yang tahu ape yg berlaku pada aku sebelum ni. aku tak nak cakap lagi dah pasal tu. ini adalah permulaan hidup yang baru untuk aku. banyak yang aku nak ubah. terutama perangai aku sendiri. yela mana ade org yang sempurna kan.


so sebagai permulaan nye, kite senyum dulu lah.






senyum xperlu kata apa2.



semoga bertemu lagi... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment